My bestie

Her name is EKHWA NUR NAJWA..she looks like a childish but she's really adorable..i love her very much such my old best frenz..she's the funny people that i never seen before..she makes my daily life more colourful n always happy..her voice is totally rock,not all girl had a special voice such her..she likes to run same as crazy people n laugh loudly..hahahx...ak knl die start 2011 apabila kite org catat sej kat tangga lelaki..bermulenye al-kisah di situ kami berkwn rpt seprti adek beradik..die slalu back up ak kalo ak gado ngn sesape ataupon kalo ade mslh..start bkak skola nih die x de selame sebln sbb die wakil olahrage peringkat daerah..argh!!!!!!jgn larh prgi..ak rindu ko giler wawa!!!!!!!abes sume duka dn tawa kite brsme slame sebln..what will be happen to me if you can't standing with me for 1 month?my life will suck without you..ak hrp ko jgn larh lme2 prgi kat situ k?jge diri baik2 n do the best..ak doakn kau brjaye dgn cite2 dn hrpn ko..amin ~ ~ goodbye sis..

1 comment: