:: Come and read :: (believe or not?)

ntah demam ape larh dorg skang nih,,slalu sgt tnye aku ape ciri-2 lelaki idaman aku.. wuek! :p nnti aku list, sume terkejot n byk sgt komen.. dah memandangkan org asyik memekak kt telinga aku psl tajuk yg same, hah kt sini je larh aku cerite..


hurm~~ x tahu larh bpe byk aku pnye karut marut yg nk ditulis kt bwh nih..korg bce je larh dn fahamkn..

Ciri-ciri lelaki idaman :



  1. tak hisap rokok
  2. bukan player
  3. x prnh ade sejarah hitam dan rekod buruk yg melibatkn sahsiah diri (paham-2 je larh ape mksodnye)
  4. ade sifat tanggungjawab pada agama dan hal rumahtangga
  5. penyayang, tegas dlm sesuatu hal, x terlalu garang/panas baran, dan pndai mendidik
  6. hidup sederhana ,bekerjaya dgn pekerjaan yg halal dan berpelajaran 
  7. x terlalu memilih atau erti kate lain (seseorg lelaki tuh memilih utk memikat  seseorg gadis bkn kerane paras rupe tpi memandang pada hati budi dan sifat peribadi yg tulus dtg dri diri seseorg tuh).
  8. pembersih dan tak pengotor!
  9. pandai jaga hati dan tak menyakitkan hati. -.-"
  10. ouh, semestinye die kne lebih tinggi drpd aku.. :) 
p/s: merepek kah aku? wuuh~~ sori larh erk kalo korg x fhm..
mmg x dpt aku nk nafikan yg aku pon prnh menaruh hati kt seseorg tu...
tpi nk buat mcm mne,,umur aku pun blom capai tahap yg dibenarkan..:p
ade ke org yg punye ciri-2 yg aku sebut tuh? aku hanya mampu merancang,Allah yg menentukan..
kite sbgai hamba-Nya bersyukur dan terima seadanya..ada hikmah di sebalik nya..
 tpi larh en aku nk ckp aku prnh anti org yg digelar kaum adam..till now? don't know..still complicated..
sbb nye,,aku pling x ske kalo ade org ckp,"iihh,,nurin ske org tuh,nurin ske org nih"..
ble start je ade yg ckp mcm tuh,automatik aku akn bnci org yg nmenye disebut..
kesian die,,x brslh pon kne..ptot ke aku buat mcm tuh?wuuhh~~
sori larh kpd org yg dibenci oleh aku hnye sbb bnde remeh nih..
aku rse aku da minx maaf kt die tpi x thu larh die bleh trime ke x..
aku x bleh nk pakse..


No comments:

Post a Comment